هرمزگان زیبا

ساخت وبلاگ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از نافذ آنلاین، حجت الاسلام رحیمی خطب نماز وحدت این هفته ابوموسی گفت: اصولا اقتصاد مقاومتی برای دلالان و تاجران سودجو جذابیتی ندارد و بعضی از مدیران و مسئولان به دلیل اینکه در اقتصاد مقاومتی خبری از رانت، رشوه، امضاهای طلایی، سفرهای خارجی با هزینه بیت المال، سودهای کلان باد آورده، ویلاهای آنچنانی و حقوق های چند ده میلیونی و پاداش های خارج از عرف نیست، به اقتصاد مقاومتی اعتقادی ندارند.

وی اظهار کرد: تاریخچه گفتمان اقتصاد مقاومتی قدمتی به درازای تاریخ و عمر بشر دارد و انبیاء عظام الهی در کنار رسالت بزرگ خود در هدایت انسانها، همواره به اقتصاد و کار و اشتغال اهمیت فراوان می دادند.

خطیب نماز وحدت ابوموسی افزود: اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب در شعارهای مختلف و با تعابیر متنوعی از سال ۱۳۸۰ تا کنون با کلمات مترادفی بیان می کند، برکات و جذابیتهای معنوی خاصی برای نظام و مردم دارد.

رحیمی گفت: یکی از فواید و جذابیتهای اقتصاد مقاومتی، اتکاء به سفره خود چه در بعد شخصی و چه در سطح مملکت و عدم دست درازی به سوی دیگران بخصوص دشمنان اسلام می باشد که در بزنگاه ها دست ما را در حنا خواهند گذاشت و تجربه نیز این موضوع را ثابت کرده است.

وی رونق تولید و ایجاد اشتغال کارگران و به همراه آوردن موج شور و نشاط در جامعه بویژه در نسل جوان، عملی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی و تعاونی شدن اقتصاد و اجازه به بخش خصوصی برای رقابت با اقتصاد بیمار دولتی با رویکرد بالا بردن سطح بهره وری و رقابت پذیری تولیدات داخلی را از دیگر جذابیت ها و فواید اقتصاد مقاومتی دانست.

حجت الاسلام رحیمی مهمترین وظیفه مردم در رابطه با اقتصاد مقاومتی را تبعیت عملی همه مردم از آموزه های قرآن کریم و سیره اولیاء بزرگ الهی در خصوص اقتصاد مقاومتی و لبیک به فرامین ولایت فقیه دانست.

خطیب نماز وحدت ابوموسی خاطر نشان کرد: راه نفوذ دشمن در ایجاد اختلال و تحریک در اقتصاد کشور را باید بست که این امر استقلال اقتصادی را در پی خواهد داشت و استقلال اقتصادی هم با اجرای اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا خواهد کرد و باعث افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی در برابر عوامل خارجی و تامین امنیت عمومی کشور می شود.

رحیمی افزود: تقویت زیرساختهای اقتصادی، شناسایی نقاط قوت و ضعف کالای ایرانی، رونق کسب و کار، رهایی از بودجه فروش نفت و اقتصاد تک محصولی، پرهیز از خام فروشی معادن و نفت، برند سازی کالای ایرانی، توجه به عمران و آبادی روستاها و عشایر غیور از دیگر راههای تحقق و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 181 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:47

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از بشاگرد نیوز، در این مراسم شرکت کنندگان پس از قرائت فاتحه یاد و شهدا را گرامی و بار دیگر با شهداء تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام صابر پروین رئیس سازمان و تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد، هدف از اجرای این مراسم را تجدید میثاق جوانان بشاگردی با آرمان های شهدا گرانقدر و امام راحل عنوان کرد.

حجت الاسلام پروین گفت: جوانان باید مطابق با آرمان های شهدا و منویات مقام معظم رهبری و با توجه به نیاز دنیای امروز، بصیرت خود را روز به روز افزایش دهند.

وی افزود: امنیت امروز کشور مرهون رشادت ها و خون ریخته شده شهدا در دفاع مقدس و انقلاب است و جوانان ما تحت فرمان مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند.

گلزار شهدا (1)

گلزار شهدا (2)

گلزار شهدا (3)

گلزار شهدا (4)

گلزار شهدا (5)

انتهای پیام/ ح

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 189 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:47

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از جهانگیریه، محمد یوسف حسینی نژاد خطیب نماز جمعه اهل سنت بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه به پایان سال تحصیلی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: اوقات بیکاری پرخطرترین زمان از لحاظ تربیتی می باشد زیرا شیاطین و افراد نااهل در تلاش اند تا از فرصت بیکاری دانش آموزان استفاده نمایند و احساس لطیف و ماجراجویی آنان که مقتضای سن آنان می باشد را برای اهداف شوم خود بکار گیرند و این خطر بیشتر شامل نونهالان و نوجوانان است زیرا راحت تر فریب می خورند و ما اولیا در برابر این قشر بیشتر دچار غفلت می شویم.

خطیب نماز جمعه اهل سنت بستک اظهار کرد: باید به فکر بیایم و وقت بگذاریم و هوشیارانه و عالمانه عمل کنیم و نباید بدون ایجاد آمادگی لازم، فرزندان را در جامعه رها کنیم.

وی تاکید کرد: فرهنگ قرآن بر تذکر و یادآوری است و باید اخلاق فرزند را بسازیم و او را خدا ترس و دیندار تربیت کنیم و برای تربیت اسلامی او را به کلاس قرآن بفرستیم تا اول آنچه را که خالق دستور داده است یاد بگیرد و در برابر آلودگی های جامعه بیمه شود.

حسینی نژاد یادآور شد: در اثر شبیه خون فرهنگی هزاران دام برای فرزندان گسترده شده است که ما باید برای مقابله با این دام ها، در آشنا کردن فرزندان با قرآن بیشتر تلاش کنیم و ما باید کاری کنیم تا فرزندانمان به طرف قرآن بروند و با آن آشنا شوند و این کار با اجبار امکانپذیر نیست.

خطیب نماز جمعه اهل سنت بستک تصریح کرد: اخلاق قرآنی انسان زمینه سعادت خود، خانواده و جامعه را فراهم می کند و می بایست با مراکز قرآن و مساجد ارتباط برقرار شود و قرآن راه و روش زندگی موفق را به انسان ها می آموزد و به سعادت واقعی می رساند. قرآن دل انسان را روشن می کند و آمادگی یادگیری خوبی ها را فراهم می سازد.

وی برای تربیت یک انسان قرآنی، بر حضور دانش آموزان در کلاس های قرآن مساجد و مراکز قرآن در ایام تعطیلات تاکید کرد و افزود: برای تربیت یک انسان کامل موظفیم تا از این فرصت و امکانات موجود در سایه امنیت حاکم بر این جامعه به اهداف عالی اسلام برسیم.

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 194 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:35

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از میناب جنوب؛ حجت الاسلام معتمدی فر،امام جمعه شهرستان میناب در خطبه های نماز جمعه این هفته به تاثیر گذشته و آینده در زندگی انسان پرداخت و گفت: جامعه اسلامی نمی تواند بدون گذشته و آینده خود زندگی کند، گذشته و آینده این را می رساند که باید اهل تقوا باشیم.

وی افزود: جامعه عصر ضهور ویزگی های بسیاری دارد که به چند ویژگی این جامعه اشاره کردند و سیره تربیتی حضرت را تکامل عقلی در عصر ظهور همچنین انجام کار فرهنگی ، درمان برخی خوهای نادرست انسانی و زدودن کینه ها دانستند.

معتمدی فر بیان کرد: ما در زمینه ظهور سه حالت داریم، حالت نا امیدی ، حالت امیدواری و حالت منتظر که ما باید حالت منتظر داشته باشیم.همچنین ایمان عمیق و توکل صحیح ،تکیه بر پیشرفت های علمی، استقامت و شجاعت و قاطعیت ، انقلاب اخلاقی و توجه به طبقه مستضعفین را از عوامل زمینه ساز ظهور برشمردند.

خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه میناب عنوان کرد: شرط اصلی یک جامعه منتظر را تبعیت محض از فقیه جامع الشرایط دانست و پیروی از ولایت فقیه را از نشانه های یک جامعه منتظر برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: در طول تاریخ ببینید تا به حال در چه زمانی و توسط چه کسی اسلام و تشیع را این گونه قدرتمند، قوی وآماده به رزم دیده اید؟ امروز همین ولایت فقیه در عراق و سوریه در مقابل استکبار سعودی و وهابیت و تکفیری ها ایستاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به بحث چند ساله با نیروی انتظامی کرد و به سردار ملکی گلایه کردند و گفتند مگر شما نباید در مسائل امنیتی با مسولین شهر میناب لااقل یک نشست داشته باشید؟ و درد مردم را بشنوید؟

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 213 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:35

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از لوار ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید میر حسینی خطیب نماز جمعه شهرستان بندر خمیر در خطبه های نمازجمعه این هفته ، افزود :در جهان از ابتدا تا به الان دو جبهه جریان داشته است یکی جبهه حق ، جبهه ای که مساوات ، برابری وبرادری در آن موج می زند  و یکی هم جبهه ظلم،کفر،شرک،طاغوت و بت پرستی و مظلوم کشی این دو جبهه از بدو جهان بوده است و  همیشه با هم در نبرد بودند.

میر حسینی اظهار کرد : یکی از علائم ظهور امام زمان (عج) خروج صوفیانی است امام صادق(ع) فرمود :ماوصوفیان دو جبهه هستیم که همیشه برسر دین خدا نزاع داریم. (صوفیانی همان جبهه طاغوت و کفر است)ما دین خدا رو تصدیق میکنیم و آنها تکذیب می کنند،جد من پیغمبر اکرم (ص) با معاویه و ابوسفیان نزاع  داشت و امیرالمومنین  (ع) هم با معاویه و امام حسین با یزید نزاع داشتند.و روزی خواهد آمد که امام زمان (عج) با صوفیانی برسر این موضوع نزاع دارد .

 
وی در ادامه عنوان کرد : این دو جبهه  همیشه بوده و هستند و درست زمانی که جبهه طاغوت همه عالم را داشت فرا می گرفت مردی از تبار رسول الله به نام امام موسوی خمینی ظهور کرد و فرمود حکومت باید مبنا یش الله باشد و حکومت باید دینی باشد واسلامی،  نه شرقی باشد نه غربی فقط جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی  بر مبنای ظلم ستیزی ،عدالت و مساوات باید برپا شود . همان زمان که داشتند دنیا را به طرف ظلم می بردند چنین حکومتی بر پا شد دولت استکباری از پای نمینشت و قبول نمیکرد. و از همان بدو انقلاب شروع به عهد شکنی و کار شکنی می کردند .

 
خطیب نماز جمعه شهرستان بندر خمیر خاطر نشان کرد: دشمنان کاری کردند که کشوری به نام مالدیو و جیگوتی اعلام میکند که ما قطع رابطه دیپلماتی کردیم و در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده  کشوری که معلوم نیست بر چه اساس و پایه ای بنا شده است ، غافل است از این که سی و اندی سال پیش ما با بزرگشان ، شیطان بزرگ هراسی از قطع رابطه به دلمان راه  ندادیم و آمریکا که ادعا می کرد دنیا یک دهکده است و او کدخدایی این دهکده است می گفت من با ایران قطع رابطه می کنم و ایران هم  برایش مهم نبود.

در ادامه میر حسینی  عنوان کرد: مقام معظم رهبری از ما مطالباتی را دارد و فرمودند مردم باید انقلابی باشند و به دستورات اسلام عمل نمایند ، انقلابی بودن مردم یعنی وفا داری به نظام  یعنی این شبهاتی که در فضای مجازی است و دارند وارد می کنند وارد فکر مردم نشود و مطالبه بعدی پرداختن مردم به اقتصاد مقاومتی یعنی جامعه ، دولت و ملت به این مطلب بیشتر بپردازند اقتصاد را به جایی ببریم که با یک تحریم کشورهای غربی نترسیم.

میر حسینی به آخرین مطالبه و مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری یکپارچگی نظام و وحدت سیاسی را از مردم می خواهد که این مشت محکمی است بر دهان دشمنان و اثرش کاهش تحریم ها و کاهش مسائل سیاسی می باشد و این موضوع باید روشنگری شود.

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 229 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:35

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛محمد کاملی مسئول تربیت بدنی بسیج شهرستان میناب در گفتگو با میناب جنوب گفت: این مسابقات در دو بخش نریان و مادیان با حضور سورکارانی از سراسر استان هرمزگان در پیست اسب دوانی بسیج شهرستان میناب برگزار می شود.

وی اظهار کرد: اسب سواران استان هرمزگان علاو بر رقابت هیجان انگیز و به نمایش گذاشتن توانمندی در سوارکاری سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی خواهند داشت.

مسئول تربیت بدنی بسیج شهرستان میناب افزود: این مسابقه در روز جمعه هفتم خرداد ماه در دهکده ورزشی بسیج واقع در محله باغ ملک این شهرستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 249 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:35

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از میناب جنوب، علیرضا درویش نژاد مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر طنز ققنوس، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری جشنواره گفت: هنر نمایش می تواند آدمها را به سوی کمال ببرد به دلیل اینکه هم احساس و عاطفه را دارد و هم اندیشه ، و این نقش هنر نمایش است .

وی افزود: با بیان اینکه ما باید از تئاتر طنز بهره های علمی و فلسفی بگیریم و بر همین اساس برای حمایت از زیرساخت های هنری استان، با همه شهرداران تفاهمنامه ایی امضا کردیم تا پلاتو نمایش در تمام شهرها احداث شود.

علیرضا دویش نژاد یادآور شد: در شهریور ماه سال گذشته تفاهمنامه ایی بین اداره ارشاد ، فرمانداری ویژه و شهردار میناب مبنی بر ساخت چهار پلاتو نمایش در شهرستان میناب امضا شد و مقرر گشت تا اسفندماه سال ۹۴ حداقل دو پلاتو احداث شود که متاسفانه انجام نشده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد بیان کرد: بنابراین به شهردار میناب اخطار و به فرماندار اعلام می نمایم چنانچه این کار محقق نشود و اگر کسی بخواهد حقوق هنرمندان مینابی را رعایت نکند به صورت جدی برخورد می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مگر میناب با توانایی و پتانسیلی که دارد از بخشداری کوشکنار پارسیان ضعیف تر است که نتواند پلاتو نمایش بسازد.

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 256 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:34

فرمانده ناحیه قشم گفت : مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) و گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با هدف ترویج مهدویت و زنده نگه داشتن رشادت های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی به خصوص حماسه آفرینان سوم خداد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از قشم آزاد ، سرهنگ حمید ماندگاری ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با اعلام این خبر افزود : مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) و گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر باحضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در جوار شهدای گمنام برگزار می شود .

وی افزود : این مراسم با حضور مسئولان ارشد شهرستان ، خانواده شهدا و آحاد مردم در تاریخ یکشنبه ۲ خرداد سال جاری ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به اهمیت برگزاری مراسم سوم خرداد اشاره کرد و گفت : با اجرای برنامه های مناسب، سالروز حماسه سوم خرداد را به خوبی گرامی بداریم تا نسل فعلی بداند چه حماسه هایی در دفاع از ایران اسلامی رقم خورده است .

وی در پایان تصریح کرد : برنامه های گرامیداشت سالروز سوم خرداد باید از غنای محتوایی خوبی برخوردار باشد و تمامی اقشار مردم و به خصوص نسل جوان بتوانند از این برنامه ها بهره ببرند .

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 224 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:34

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛به نقل از میناب جنوب ، نبود بازار برای محصول مرغوب و صادراتی کلم تولیدی کشاورزان در هشت بندی و توکهور از سرنی تا چراغ آباد باعث راها کردن این محصولات از سوی کشاورزان در مزارع و خوراک دام شدن کلم های تولیدی کلم کاران شده است.

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 235 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:34

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از رودان نیوز؛ حجت الاسلام سیدمهدی تاج‌زاد امام جمعه رودان در خطبه‌های امروز شهرستان با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) درباره تقوای الهی و عمل به آن چیزی که فردای قیامت از آن سئوال می‌شود، اظهار کرد: ما باید آماده پاسخگویی سئوالی که فردای قیامت می‌شود باشیم و پاسخ این سئوال فقط با زبان نیست بلکه با عمل است، عمل ما بهترین پاسخ است و اگر درست عمل کردیم، تقوا را رعایت کردیم، حرام نخوردیم و اهل گناه نبودیم عمل ما، بهترین پاسخ است.پس بیاییم در رفتارمان تجدید نظر کنیم و به خط امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) متصل شویم.

تاج‌زاد افزود: خط امام زمان(عج) پشیمانی ندارد و خط مستقیم است و سفارش خداوند متعال است که در حق هم احسان کنیم، یعنی هم رفتار عادلانه و هم رفتار محسنانه، مثلاً در زندگی زناشویی همسر باید نفقه بدهد این می‌شود رفتار عادلانه، اما رفتار محسنانه این است که یک‌سری کارهای بیشتری انجام دهد و زن یک وظیفه‌ای دارد اما ظرف شستن و لباس شستن و بچه‌داری رفتار محسنانه است.

امام جمعه رودان با بیان اینکه ما 2 نگاه به اقتصاد داریم، ادامه داد: یکی اینکه پیشرفت با تکیه بر داخل یعنی ظرفیت‌های درون کشور را ببینیم و بشناسیم، خیلی از ظرفیت‌ها یا استفاده نشده و یا کم استفاده شده و باید از آنها استفاده کنیم و مسئولین باید شناسایی کنند کجا می‌توانیم کار و اشتغالزایی کنیم.

وی اضافه کرد: یک نگاه دیگر نگاه به بیرون و کشورهای خارجی است و اگر نگاه ما به این باشد که منتظر باشیم نفت را به آن قیمت عالی از ما بخرند، دستمان دراز باشد تا کشورمان آباد باشد، پیشرفت با نگاه به خارج است و مشخص است که کدام نگاه به درد ما می‌خورد و نگاه اول درست است.

تاج‌زاد با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها هر روز علیه ما حرف می‌زنند و تتحریم می‌کنند، تصریح کرد: چرا بعضی از دولتمردان ما نمی‌خواهند از خواب بیدار شوند، چرا نگاه عزتمندانه ندارند، به تعبیر رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی را زنده کنیم و با همین اقصاد مشتی به دهان خارجی‌ها بزنیم.

خطیب نماز جمعه رودان گفت: ما اگر دیدمان به این باشد و با این انتظار که یک روزی آمریکا دست از این گرگ صفتی‌اش بردارد، یک روزی عربستان ایادی آمریکا نباشد و نفت درست رشد کند و ما هم پیشرفت کنیم اشتباهی بزرگ است چرا که آمریکا با اسلام، آزادی و هویت ما دشمن است. به تعبیر مقام معظم رهبری وزیر خزانه‌داری آمریکا صبح تا شب کارش این است که چگونه ایران را تحریم کند.

وی افزود: آنهایی که این‌گونه بدعهدند و مرتب کشور ایران را تهدید می‌کنند آیا تضمینی هست که این تعهدات را اجرا کنند.

تاج‌زاد با اشاره به این‌که بعضی ساده اندیش هستند و گفته‌اند بعداز برجام آمریکا دست از ستیز و مقابله از اسلام برداشته، ادامه داد: این دسته از افراد به کل به آمریکا خوش‌بین شده‌اند و مشاهده می‌کنیم که الآن 2 ماه از سال گذشته، اما  گام اساسی در اجرای اقتصاد مقاومتی برداشته نشده است.

امام جمعه رودان در بخش دیگری از سخنانش به اشاره به دوم خرداد روز جهانی مستضعفان و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: بالاترین و شیرین‌ترین نعمت، امنیت است و حتی در مرکز غرب که ادعای امنیت می‌کنند چنین امنیت کشور ما را ندارد و این هدیه‌ای است از جانب خداوند متعال به ملت ایران و تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است، این پیشرفتی که امروز در زمینه فرهنگی، سیاسی و غیره حاصل شده به خاطر کارهای سخت اطلاعاتی و امنیتی که سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام می‌دهند.

وی اظهار کرد: اگر دشمن قسم خوره ما جرأت نمی‌کنند چپ به ما نگاه کند به خاطر اشراف اطلاعاتی این سربازان است و خوب و بجا نامگذاری شده است و این ایام را باید تبریک بگوییم.

تاج‌زاد با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس افزود: عملیات مفصلی که اتفاق افتاد به تعبیر امام خمینی(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد، ان‌شاءالله روح شهدای بیت‌المقدس با روح شهدای صدر اسلام با روح شهدای کربلا محشور شود.

خطیب نماز جمعه رودان در پایان با اشاره به 5 خرداد روز نسیم مهر و حمایت از خانواده‌های زندانیان خاطرنشان کرد: متأسفانه یک اشتباه فکری در جامعه وجود دارد که اگر یک نفر از خانواده جرمی انجام داد پای همه‌ی اعضای خانواده می‌نویسند و اکثر قریب به اتفاق خانواده‌ها هیچ نقشی در ارتکاب جرم ندارند، اما متأسفانه دیگر اعضای خانواده قربانی می‌شوند اینجا اگر توجه نشود خانواده زندانیان دچار معصیت و گناه می‌شوند.

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 225 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:34

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛به نقل از آذینی ،حجت الاسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائری در خطبه های نماز جمعه شهرستان سیریک ضمن تبریک نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت اظهار کرد: اقدام اخیر مجلس شورای اسلامی در تصویب قانون اخذ غرامت از آمریکا به خاطر صدمات و لطماتی که به ایران و اتباع کشورمان وارد کرده قدردانی و سپاس گذاری کرد و از دولت خواست تا با هوشیاری و قانون بین الملل آن را اجرا کند.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی براینکه جهان استکبار و هم‌پیمانانش بحث ایران و اسلام‌ستیزی را دنبال می‌کنند افزود: آنچه  در این دنیای فانی بیهوده و بی ارزش و بی اساس است از بین خواهد رفت و با ظهور و فرج قائم آل محمد حضرت امام عصر (عج) همه جهان پر از عدل ، صلح و صفا و آرامش و ظلم و ستم از بین و خاموش خواهد شد.

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: مسلمانان باید اتحاد و وحدت خود را در برابر دشمنان حفظ و برای پیروزی و گسترش اسلام و حق و حقیقت اسلامی بایگدیگر متحد و گام بردارند برای اینکه استکبار جهانی امروز با هم‌پیمانانش به بهانه های مختلف درکشورهای اسلامی و مظلوم در یمن، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان جنایت و انسان های بی گناه را می کشند و از گروه‌های جنایتکاری مثل داعش، القاعده و منافقین اولا تولید و ثانیا حمایت می‌کند.

صفایی حائری ابراز داشت: شبهه باید دلیل منطقی و عقلی داشته باشد و اینکه امروز برخی شبهات  ایجاد می کنند که چگونه می‌توانیم یک انسان هزار سال پیش به دنیا آمده و اکنون نیز زنده باشد گفت: چگونه همه زنده بودن حضرت خضر و عمر 950 سال حضرت نوع را قبول و باور دارند ضمن اینکه طبق آزمایشگاه‌های جهان عمر کوتاه و بلند به ژن هایی برمی‌گردد که در سلول‌های انسان وجود دارد و در این سلول‌ها به صورت رمز نوشته شده است و اگر علم بتواند رمزگشایی کند می‌تواند عمر و وضع سلامتی انسان را در سال‌های مختلف بدرستی تشخیص و اعلام کند.

حجت الاسلام  صفایی حائری تصریح کرد: با توجه به مشکلات کم آبی در شهرستان و ایام فصل تابستان و ضرورت  صرفه جویی در مصرف انرژی لازم است همه ما برای کمک به یکدیگر و جامعه خویش با اندکی صرفه جویی و قناعت در کارها و مدیریت بهینه علاوه بر کمک به یکدیگر با اعمال درست خودمان از نعمت های بی کران خداوند متعال شاکر و سپاسگزار باشیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تبریک روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) با تاکید بر اینکه خیلی از افراد به آزادی حاکم در کشورهای امریکایی و اروپایی و جهان غرب افتخار میکنند درصورتی که آزادی آنها یک آزادی واقعی نیست بلکه یک بردگی است افزود: امروز در میهمن اسلامی ما بسیاری از زحمات و تلاش هایی که برای پایداری نظام و انقلاب صورت میگیرد و نقشه های شوم بسیاری از معاندین و مستکبران در ضربه زدن به کیان انقلاب ناموفق و ناگام شده به یومن تلاش ها و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

امام جمعه شهرستان سیریک تصریح کرد: سوم خرددادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان جرقه ای بزرگ برای پیروزی دفاع مقدس در برابر رژیم صدام و استکبار جهانی بود و باید همیشه این افتخار و برگ زرین رزمندگان اسلام برای تبلور نور ایمان و پیروزی حق بر باطل برای فرهنگ سازی در جامعه و انتقال به نسل های بعدی  ارج و گرامی نگه داشته شود.

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 208 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:34

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از  کیش پرس،، حجت الاسلام علیدادی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی کیش با تاکید بر رعایت تقوی الهی جلوگیری از ریخت و پاش ها و خرج های اضافی دستگاه های دولتی و جلوگیری از واگذاری امتیازات ویژه را یکی از مهمترین مولفه های اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی تصریح کرد: باید ویژه خوارها باید پس زده شوند و در کشور از واگذاری امتیازات ویژه و رانت خوای جلوگیری شود.

خطیب جمعه کیش اولویت بندی را از دیگر محورهای اساسی در اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: باید به اولویت بندی در اقتصاد مقاومتی توجه شود.

امام جمعه کیش برنامه ریزی را از دیگر نکات مهم در اقتصاد مقاومتی برشمرد و ادامه داد: باید برنامه ریزی داشته باشیم و آگاه باشیم که هرچه جایگاه در بحث اقتصاد جایگاه مهمتری می شود باید برنامه ریزی بهتری اتفاق بیافتند تا کشور به سمت رشد و توسعه گام بردارد.

وی اظهار امیدواری با استفاده صحیح ازمحورها و مولفه های اقتصاد مقاومتی و با نیروی جوانان ایرانی تهدیدهای دشمن تبدیل به فرصت برای رشد و توسعه ایران اسلامی شود.

خطیب جمعه کیش با تبریک آزاد سازی خرمشهر یادآوری کرد: روز آزاد سازی خرمشهر پیروزی بزرگ برای ما در 8 سال دفاع مقدس بود .در حالیکه در زمان حمله عراق به ایران ما در ضعیف ترین حالت نظامی قرار داشتیم و دشمن در اوج قدرت نظامی و حمایت های بی دریغ دشمنان جمهوری اسلامی به خصوص کشورهای غربی بود.

وی اظهار کرد: رژیم بعث عراق با تکیه بر توان نظامی و حمایت های بی دریغ مالی و سلاح های نظامی دشمنان و با توجه به موقعیت ضعیت نظامی ایران به خیال خام خود قصد داشت در عرض سه روز به ایران مسلط شده و خود را به تهران برساند و به هیچ عنوان به مقابله و ایستادگی مردم سلحشور وقهرمان ایران اسلامی فکر نکرده بود.

امام جمعه کیش با یادآوری خاطرات ایثارگری و گذشت ملت مسلمان ایران و درایت و هوشمندی رهبر کبیر انقلاب امام (ره) در آغاز جنگ گفت: ملت ایران با دست های خالی ان هم  زمانی که ارتش در حال بازسازی بود و هنوز از سپاه قدرتمند هم خبری نبود دلیرانه و با ایثارگری تمام در مقابل سربازان بعث عراق و دیگر متحدانش ایستاد و این ایثارگری و سلحشوری مردم ضعف ها را جبران کرده و خرمشهر را آزاد کرد.

وی ادامه داد: از زمان آغاز آزاد سازی خرمشهر جنگ به گونه ای دیگر و به نفع سربازان اسلام رقم خورد و از این پس تا پایان 8 سال دفاع مقدس صدام و نیروهای عراقی در موضع انفعال قرارگرفتند و ایران با فتح خرمشهر به برتری و قدرت نظامی لازم دست یافت.

امام جمعه کیش به محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا و دیگر کشورهای مخالف انقلاب اسلامی در  سال 1395 اشاره کرد و افزود: پس از آن تحریم های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران یکی پس از دیگری توسط آمریکا شروع شد.

حجت الاسلام علیدادی راه نجات کشور از بحران و تحریم ها را توجه به اقتصاد مقاومتی و عبور نکردن از خط قرمزهای نظام  دانست.

وی تصریح کرد: همه دولت ها و دولتمردان باید به این امر توجه داشته باشند که آمریکائیها حقیقتا طاغوت اعظم، شیطان بزرگ و انسان های بدعهدی هستند.

خطیب جمعه کیش به روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با 1+5 اشاره کرد و افزود: در زمان مذاکره آن ها چیزدیگری می گفتند و پس از مذاکره به گونه ای دیگر رفتار می کنند آنها هر روز طرح و برنامه ای نو علیه ما دارند و به هیچ تعهدی پایبند نیستند.

امام جمعه کیش با تبریک ایام شعبانیه و میلاد مسعود صاحب الزمان (عج) و روز جهانی مستضعفین ایثارگری، ازخودگذشتگی و ایمان را از ویژگی های منتظران واقعی امام زمان (عج) برشمرد و افزود: اگر می خواهیم منتظر و یاور واقعی باشیم باید در محورهای خاص،  ایثارگری و از خود گذشتگی کنیم.

وی یکی از مباحث مهم انتظار را آگاهی، بیداری و آگاه سازی مردم عنوان کرد و شناخت و آگاهی به مسائل روز، تحلیل و علم به زمان و هوشیاری را از ویژگی های مهم منتظران برشمرد.

خطیب جمعه کیش با تبریک روز سربازان گمنام به مناسبت ولادت ولی عصر(عج) تاکید کرد: این نام  به حقیقت نام زیبا و برازنده ای است برای دلیرمردانی که در صحنه های سخت و پیچیده بدون کوچکترین ادعا، خالصانه تلاش می کنند تا صدها خطر را از کشور دفع کنند و ما بی تردید بخش قابل توجهی از امنیت خود را مرهون تلاش های بی ادعای این سرداران توانمند و مخلص عرصه های مبارزه هستیم .

امام جمعه کیش با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، شهید بدرالدین یکی از فرماندهان حزب الله لبنان در دفاع از حرم؛ سالروز بزرگداشت ملاصدرای شیرازی حکیم ارزشمند در فلسفه و حکمت وعالم بزرگ جهان اسلام را به تمامی مسلمان تبریک گفت.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام علیدادی و با حضور مردم مومن جزیره کیش در مسجد خاتم الانبیا جزیره کیش برگزار شد.

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 192 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:34

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از نافذ آنلاین، سرگرد فاضل باوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی که در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سخن می گفت، اظهار داشت: هر ساله در سالروز عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام راحل و ولایت و همچنین شرکت در مراسم سالروز رحلت آن پیر سفر کرده، زائرانی از این شهرستان نیز همانند سایر نقاط کشور به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و مطابق با سهمیه اختصاص به شهرستان از طرف سپاه استان، ۶۰ نفر از زائران و دوستداران امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ابوموسی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده با فرمانداری شهرستان و پیگیری های فرماندار و هماهنگی با شرکت نفت فلات قاره، زائرین در قالب یک کاروان زیارتی و بوسیله خطوط هوایی از جزیره سیری مستقیما به تهران اعزام می شوند.

سرگرد فاضل باوی تصریح کرد: با پیگیری های شرکت نفت ابوموسی زائران اعزامی از شهرستان در مهمانسرای شرکت نفت تهران اسکان داده خواهند شد.

وی گفت: زائرین اعزامی مرقد مطهر امام خمینی(ره) از ابوموسی علاوه بر شرکت در مراسم سالروز رحلت امام راحل(ره) و زیارت مرقد ایشان، همچنین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را زیارت و از برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده استفاده خواهند کرد.

_DSC1550

انتهای پیام/ی

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 229 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:33

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز و به نقل از راه دانا؛ محمد کشتی‌آرای، با اشاره به دومین هفته کاهش پیاپی قیمت طلا اظهار کرد: قیمت طلا در دو هفته گذشته سیر نزولی پیدا کرده است و به علت کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی و کاهش نرخ بیکاری در آمریکا، قیمت هر اونس طلا به طور متوسط حدود 25 دلار کاهش داشت.

وی با اشاره به کاهش قیمت سکه در بازار داخلی بیان کرد: در بازار داخلی هم ثابت ماندن نرخ ارز و کاهش قیمت جهانی باعث شد قیمت سکه به طور متوسط 30 هزار تومان کاهش داشته باشد و در حالی که اول هفته قیمت سکه یک میلیون و 40 هزار تومان بود در پایان هفته با کاهش پی در پی به یک میلیون و 10 هزار تومان افت کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه در مجموع در هفته گذشته هم قیمت جهانی و هم قیمت داخلی طلا با کاهش همراه بود، ادامه داد: قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم به همین ترتیب در هفته گذشته 3000 تومان کاهش داشت و از 106 هزار تومان به 103 هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای در پایان پیش‌بینی کرد که روند کاهشی قیمت طلا در هفته آینده ادامه یابد. البته نه به صورت شدید اما در همین حد با کاهش قیمت همراه خواهد بود.

به گفته وی، بعد از حدود دو هفته‌ای که پیش رو داریم، مصادف با ماه رمضان قیمت طلا ثابت خواهد شد.

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 168 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:08

664515

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران اذعان داشت: این اقدامات و اقداماتی نظیر فساد اقتصادی فرزند دیگر این خانواده در نهایت به نفرت بیشتر مردم از آنها می شود و روز به روز از مسیر انقلاب منحرف تر می شوند؛‌ واکنش ها به این سخنان فائزه موید این موضوع بود که مردم حاضرند در قبال این خاندان قیام کنند.

نوشته فائزه غلطی انجام داد که رضاشاه نکرد/ تفکر و مسیر اینها بوی گند می دهد/ پرونده خانواده هاشمی با این دیدار سیاه تر شد اولین بار در هرمز|استان هرمزگان پدیدار شد.

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 273 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:08

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز و به نقل از راه دانا، فرانسوا سنمو اخیرا استوارنامه خود را به عنوان سفیر جدید فرانسه تقدیم روحانی کرد اما به گزارش رادیو فرانسه فرانسوا سنمو که 59 سال دارد، از سال 2012 تا 2014 به عنوان مدیر بخش اطلاعات در سازمان امنیت خارجی فرانسه خدمت کرده است. وی عربی‌دان و کارشناس جهان عرب محسوب می‌شود. او در سال‌های هشتاد میلادی در تونس تدریس کرده و سپس از جمله در امان و بیروت ماموریت داشته. وی همچنین سفارت فرانسه را در لائوس به عهده داشته است.

رادیو فرانسه افزود: چهار سال قبل، هنگامی که وی به مدیریت اطلاعات منتقل شد، روزنامه فیگارو او را به ویژه متخصص سوریه و لبنان معرفی کرد. اداره اطلاعات که در کانون «مدیریت کل امنیت خارجی»  قرار دارد، وظیفه جمع‌آوری اطلاعات و سپس ترکیب و جمع‌بندی آنها را به عهده دارد.

یک سایت خبری سنگالی می‌نویسد که به تازگی دولت فرانسوا هولاند به خاطر دغدغه‌های امنیتی، تغییراتی را در پست‌های اطلاعاتی و دیپلماتیک آغاز کرده است. به نوشته این سایت، منطقه «ساحل» آفریقا و سوریه و عراق، در کانون دلمشغولی‌های پاریس است.

گفتنی است فرانسه و وزیرخارجه آن در جریان مذاکرات هسته‌ای خصومتی به مراتب شدیدتر از آمریکا را علیه ایران نشان داد.

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 218 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:08

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز  و به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی که با حضور 8 تیم برتر جهان از صبح روز گذشته (پنجشنبه، 30 اردیبهشت ماه) در  سالن شهید دستغیب شهر شیراز آغاز شده و در حال برگزاری است تیم ملی کشورمان در سومین دیدارش در این مسابقات با نتیجه 7 بر یک مقابل ترکیه به برتری دست یافت و جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرد.

ایران پیش از این با نتایج 8 بر صفر مقابل اوکراین و 7 بر یک مقابل آذربایجان به پیروزی رسیده بود تا با کسب 3 پیروزی راهی فینال شود.

پیش از این نیز تیم روسیه از گروه اول به عنوان تیم نخست جواز حضور در فینال را کسب کرده بود تا عصر امروز شاهد برگزاری دیدار نهایی برای تعیین قهرمان بین تیم های ایران و روسیه باشیم.

* نتایح مسابقات انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

59 کیلوگرم: مهرداد مردانی، برنده – شریف کیلیچ (قهرمان جوانان جهان) (8 بر صفر)

66 کیلوگرم: مهدی زیدوند، برنده – عبدالصامت گونال (10 بر یک)

71 کیلوگرم: عظیم گرمسیری، برنده – سلجوق جان (5 بر یک)

75 کیلوگرم: سعید عبدولی، برنده – عثمان کوشه (8 بر صفر)

80 کیلوگرم: رامین طاهری، برنده – دوگان گوکتاس (4 بر صفر)

85 کیلوگرم: حسین نوری، برنده – کانسو ایلدیم (3 بر صفر)

98 کیلوگرم: مهدی علیاری – دوگان ایلماز –برنده ایلماز ( 4 بر 2)

130 کیلوگرم: بشیر باباجان‌زاده – علی نالی ارسلان- برنده باباجان زاده ( 8 بر 0)

* برنامه ادامه مسابقات در نوبت عصر به شرح زیر است:

ساعت 11:45 تا 12:45: مسابقه برای کسب مقام هفتم: اوکراین – آلمان

ساعت 12:45 تا 13:45: مسابقه برای کسب مقام پنجم: آذربایجان – بلاروس

ساعت 16 تا 17:15: مسابقه رده‌بندی: ترکیه – قزاقستان

ساعت 17:15 تا 17:45: مسابقات فینال: ایران – روسیه

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 249 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:49

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز و به نقل از فارس، رقابت های جام جهانی فرنگی که از صبح امروز در سالن شهید دستغیب شیراز آغاز شده است با برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی پیگیری شد که تیم روسیه از گروه اول این رقابت‌ها با کسب 3 پیروزی متوالی مقابل تیم‌های بلاروس، آلمان و قزاقستان به عنوان نخستین تیم راه یافته به دیدار پایانی معرفی شد.

در گروه دوم این مسابقات نیز که تیم‌های ایران، ترکیه، آذربایجان و اکراین حضور دارند تیم ملی کشورمان با کسب 2 پیروزی در مسابقات روز نخست فردا در آخرین دیدارش به مصاف ترکیه خواهد رفت که در پیروزی مقابل این تیم، حریف روسیه در دیدار فینال خواهد شد.

صبح فردا ادامه رقابت‌های دور سوم جام جهانی برگزار می‌شود و در نوبت عصر نیز دیدارهای فینال و رده‌بندی انجام خواهد شد.

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 210 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:49

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز و به نقل از فارس، فاطمه هدایتی پیش از ظهر امروز در کمیسیون دوازدهمین همایش دکترین مهدویت که در مدرسه عالی امام موسی کاظم(ع) قم برگزار شد اظهار کرد: یکی از مسائل مهم و مورد توجه همه ادیان، آینده جهان است که از آن به آخرالزمان تعبیر می‌شود.

وی عنوان کرد: همه به آمدن یک منجی یا مصلح معتقدند که خواهد آمد و جهان را از تاریکی، فقر، جهل و ظلم رهایی می‌بخشد و حکومت واحد جهانی را بر اساس مساوات و عدالت استوار می‌سازد.

این پژوهشگر مهدوی ادامه داد: توجه به موضوع آخرالزمان و ظهور منجی با توجه به حجم روایات موجود از ائمه معصومین(ع) در خصوص آخرالزمان و نشانه‌های ظهور بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه ظهور دجال به عنوان اصلی‌ترین دشمن منجی آخرالزمان در فرجام از آموزه‌های مشترک بین یهود، مسیحیت و اسلام است افزود: ردپای دجال را از دو قرن قبل از میلاد مسیح در تورات و آموزه‌های موسوی و آنگاه در انجیل و در آموزه‌های عیسوی و پس از آن در قرآن و روایات محمدی می‌توان یافت.

این پژوهشگر مهدوی با بیان اینکه در منابع دینی، از جنگ‌­های خونین و کشتارهای بزرگ، به عنوان نشانه­‌های ظهور یاد شده افزود: گویا این جنگ‌ها میان اهل باطل، بر سر رقابت‌های مادی و سیاسی روی می‌دهد که در نهایت، بدون پیروزی هیچ یک از دو گروه و پس از برجای گذاشتن انبوهی از کشته‌ها پایان می‌یابد.

هدایتی بیان کرد: برخی از روایات سخن از فتنه‌ها دارد و تعدادی از روایات از جنگ‌های پیاپی خبر می‌دهد و روایاتی درباره کشتار انسان‌ها به وسیله جنگ و بیماری‌های ناشی از طاعون سخن به میان می‌آورد.

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 220 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:49

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز و به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت:‌ با توجه به فصل تابستان و تابش نور خورشید اکثر رانندگان تمایل دارند که شیشه‌های خودروی خود را دودی کنند تا از تابش نور آفتاب در امان باشند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این مطلب که شیشه بسیاری از خودروها به صورت استاندارد و کارخانه‌ای دودی است، اعلام کرد: رانندگان می‌توانند شیشه‌های خودروی خود را با درصد مجاز و تعریف شده، دودی کنند.

سرهنگ عابدی گفت:‌ نوع شیشه دودی باید به گونه‌ای باشد که داخل خودرو پیدا باشد در غیر اینصورت پلیس راهور فاتب با مشاهده خودرویی که شیشه‌اش دودی بوده و داخل خودرو قابل رؤیت نباشد، برخورد می‌کند.

وی نوع برخورد پلیس با این چنین خودروها را اعمال قانون عنوان و خاطرنشان کرد: جریمه 50 هزار تومانی با کد جریمه 2114 در انتظار متخلفان است.

هرمزگان زیبا...
ما را در سایت هرمزگان زیبا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hormoz بازدید : 210 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:48